4 Ağustos 2011 Perşembe

o şimdi napıyor?


tatil bitti
evimdeyim
canım sıkkın
ne? sizin de mi!
yılmaz özdil gibi yazasım var
bu aralar çok gözüme batıyor kendileri
amy olayından sonra evet
tamam seviliyorsun da bokunu da çıkarma be kardeşim!
leyla ile mecnun başlasın istiyorum
ramazanı hiç sevmedim sevmiyorum da
keşke olmasa
behzat ç. seni kalbime gömdüm 28 ekimde vizyona giriyormuş
evet bende fark ettim ismini. yaniiiii arabesk kokuyor..
tamam gömmeli olaylar var kitapta bu da onun izinden gitmiş ama yaniii
neyse..behzat candır. ilk hafta gider izlerim
daha ne oldu
kitap okuyorum işte
birkaç tane bitirdim
şimdi boş zaman ve batuhan d. nin kitabını okuyorum
batuhan'dan baya bi umutluydum ama hayal kırıklığına uğradım acık
halbuki ben o kitabı kaç yerde sordum, zor buldum sonunda
ege aydan'ın bi kitabını buldum sahafçıda. çalakalem adı. hem şiir yazmış hem de onları karakalemle süslemiş.
bi an ege aydan'ı okuyunca şaşırdım tabi. bu behzat'ın abisi değil mi dedim
evet ta kendisi!
mabel matiz dinliyorum. albümünü aldım. o kadar farklı ki kapak, iç tasarım..şarkı sözlerinin dışında ne zaman nerde yazdığını da not etmiş altına.
sanki şarkıyı ben yazmışım gibi oldum
filler ve çimen..
en sonunda fanfan'ı izledim. izledik kuzenle.
gecenin bir vakti.
çok güzeldi. tekrar izliycem.
erkeklerden nefret etmeme neden oldu o aralar ama
yine izliycem
ta ki o duyguyu tekrar hissetme ihtiyacı duyana kadar
ilkokul arkadaşımı gördüm yıllar sonra
o kadar salaklaştım ki
kaaaç sene önce
o da beni görünce şaşırdı
ne çok özlemişim ya
çok aşık çalıyor şimdi
pinhani yorumuyla
dün gece bi rüya gördüm
hatta kabus
böyle aklımda birkaç arkadaşım vardı aramadım sormadım ne zamandan beri
hepsi kabus oldu bana gece
biri böbreğimi almaya çalışıyor
ama çok da canım acımıyor
yani acıdan bitkin düşmüşüm
nefes bile zor alıyorum
ölüyodum galiba
sonra biri geldi
neyse devam etmiyim
bu ne yaa
bütün dengesizlerin beni gelip bulduğunu söylesem ne kadar inanırsınız
sorun bende
kesinlikle bende
canımı sıkıyorlar
kafamı karıştırıyorlar ve
sonra da çekip gidiyorlar hayatımdan
hiç var olmamış gibi
hiç paylaşmamış gibi birçok şeyi
çok aşık'ta diyor ya fd
ben insan değilmişim mutlu edemezmişim seni diye
hadi ya diyesi gelmiyo mu insanın bi
ilk dinleyişte
ya da benim gibi 3739 kere dinlediğinde
sözlükte radyoya başvurdum
kabul edilirse..umarım edilir.
yoksa kendileri kaybeder
o kadar da iddialıyım
lafa bak
radyo dinlemeyi seviyorum
ta ki çocukluğumdan beri
sibel üresin kimdir yaa!?
ne cesaretle ve neyine güvenerek bu kadar atıp tutabiliyor
berna laçin ve rasim ozan kütahyalı'nın programına çıkmış
yok efendim 3 eşi de olsa kocamın kabul ederim diyor
hava edersin!
nereye ediyon
kadın kendi kızkardeşini bile kıskanır ya
bu kadın
nasıl yaa
ne biçim bi konuşmadır bu
ben iğrendim
şimdi birisiyle konuşuyordum da, adı bende kalsın
oruçtan dem vuruyor kendileri
dedim zor dimi yoruyo insanı
bana dediği laf
senin kadar değil
bi de üzgün surat sonuna
yerim
çok dengesizim evet
ama ben böyle değildim
beni siz delirttiniz tamam mı
sizzz!!!
bu yazı nereye gidiyor bilmiyorum ama
güzel bir yere gitmediği kesin
ben bile soğudum kendimden
okumayın derim sonuna kadar
ya da buraya gelene kadar
ya
da
bur
a
ya
atakule'nin adını el birliğiyle fatakule koyduk
kim mi
biz tabi ki!
dün mavi yeşil olmuş yine
mesaj attı iron
ayasofya'da günah çıkardım geçen hafta
eğlenceliydi
canım acımadı pek
bu kadar sanırsam
bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder