26 Ağustos 2011 Cuma

başlık mı? ne zamandan beri bir başlık altında toplanabildik ki? hııı ne zaman..


kitap okumazsam ciddi ciddi kendime zarar verebilirdim
o potansiyele sahibim, biliyorum
peki sadece kitaplar mı beni engelliyor tamamen
hayır tabi ki de
birkaç bişey daha var
bilmesi gereken kişi bunları biliyor zaten
büyükanne'yi dinliyorum yine
büyükannemi mi hatırlıyorum peki
ben babaannemi hiç görmedim
anneannemi gördüm, onunla yaşama şansına sahip oldum.
dedem
biri hayal meyal, diğeri hiç
sırf bu yüzden değil tabi ki de şanssızlığım
o kadar çok şey var ki
canım sıkkın
hayır bugünkü arkadaş olayı değil
sinsi insanlarla işim olmaz
ben sadece
kendime kızıyorum
sinirim kendime
insanlar bana yapmak istemediğim şeyler yaptırıyor
niye bilmiyorum
ben onlara bir şey yapmıyorum
konuşmuyorum bile
canım sıkkın
hem de çok
en son ne zaman ağladım diye şimdi kendime sormam saçma olur
çünkü ben genelde ağlarım
ağlancak bişey yaratmam kendime
ama ağlarım
yani
birazdan içeri gitsem
odama
gitsem yatağıma
yatsam
biri üstümü ört...
yok öyle biri
ben hallederim
sonra uykuya dalsam
ama çok sonra değil
öyle 3-4 saat sonra değil
uykuya dalış sürem
15 dk gibi olsa
temiz olsa
nolur hemen uyusam
sabah nefes alamasam
almak istemiyorum
şimdi sen bunları okuyosun ve
bana sinir oluyorsun
biliyorum
senin için de zor
benim böyle şeyler söylemem
seni çok üzüyor
biliyorum
ama inan şunları yazmak bana hiç koymuyor
yani dediklerim olsa inan
rahat edicem
gerçekten
shakespeare'in 66.sonesinde der ya hani
"vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama,
seni yalnız komak var ya, o koyuyor adama."
benimki de aynı bu hesap.
kaan geliyor aklıma
öldüğü, intihar ettiği yaştayım
tanıdık geliyor bana
kurtuluş değil derler ya hani bazı insanlar
onları bi yerde toplayıp
neyse neysee
konumuz bu değil
kurtuluş olduğunu kim söyledi
ben öteki tarafı merak ediyorum
buradan sıkıldım
çok yaşadm bile
üstü kalsın gibi
umut mu diyordu bunu
sarıkaya olan
bilemiyorsun bazen
ne kadar bilmek istesen de
bilemiyorsun bazı şeyleri
ya da bilmesen daha iyi olur
uykum geldi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder