3 Eylül 2010 Cuma

var mısın yok musun ahmet?:) vol.2


eveeet.. beklenen gün geldi:) niye bu kadar bu adamı önemsedim bende anlamadım ama bir iki izlediğimde konuşmasını çok güzel buldum.. konuşmalarına belli yazar ve düşünürlerin sözlerini alıntı yaparak renklendirmesi de beni etkiledi diyebilirim. 

ve peki ne kadar kazandı? işte bu sorunun cevabı;

çankırılı ahmet bu akşam var mısın yok musun'dan 111.000 tl kazanarak ayrıldı.

başını tam izleyemedim ama galiba bir film projesi var ve bu parayı o filmi çekmek için kullanacak. 

çocukluğunu ve üniversiteye nasıl girdiğini, sonra nasıl 1 ay sonra ayrıldığını. tekrardan nasıl afla okuluna döndüğünü ve bu seferde kaldığını anlattı programda. ama üstüne basa basa şunu söyledi: "bütün bu üniversiteden ayrılmama sonra tekrar dönüp ama bu seferde sınıfta kalmama babam ağzını açıp tek kelime bile etmedi."

babası onun süper kahramanıymış öyle söyledi hep ahmet:)

bu arada açıköğretim fakültesi'nde okuyormuş şu an. ve galiba bu yüzden yarışmadan erken ayrılmak zorunda kaldı.


neyse, ben parasını filmine harcamasını istiyorum.

oyuncu ihtiyacı varsa yan rol filan çekinmesin beni bulsun, ben gelirim diyorum burdan kendisine:)


not: neden ahmet diye sormayın.

ne demiş küçük iskender "bir nedeni yok yalnızca öptüm"

bende öyle işte:)

4 yorum:

  1. bende çok sevmiştim ahmeti neden bilmem hem çok kazansın istemiştim hem de öpesim gelmişti :))

    YanıtlaSil
  2. doğal birisiydi. ondan çok sevdik herhalde:)

    YanıtlaSil
  3. Merak eden varsa kendi yarışmamı kısaca özet geçeyim :)

    Benim var mısın yok musun'a katılma gerekçem sadece son bir çabaydı. çünkü yazında belirttiğin gibi film çekmek istiyordum. Bunun için çok uğraştım, yapım şirketlerine gittim, senaristlerle irtibata geçtim ama hiçbir zaman bu istediğim gerçekleşmedi. Ve artık olmayacağına kanaat getirdiğim bir anda, ailece survivor izlerken abimin "bir katıl, renkli adamsın" telkinleriyle başvuruda bulundum. Sonrası mülakatlar, mülakatlar. Yarışmaya seçildiğimi öğrendiğim zaman şunu düşündüm; programda kullanacağım bir aforizma, beylik bir laf, bir alıntı insanların ufkunu açacak, hiç olmadı "güzel lafmış" deyip bu topraklarda kurulacak ortalama cümlenin seviyesini yükseltecekti. Ayrıca son zamanlarda sözlük karşıtlarının en büyük argümanı olan "iki lafı bir araya getiremeyen insanlar klavye başında ahkam kesiyor, yılansı faremsi çocuklar" algısını yıkmak istiyordum ki bir nebze başardığımı düşünüyorum.

    Bir başka neden de zamanında sözlüğün rol modeliyken, recep ivedik serileriyle bir anda günah keçisi ilan edilen Şahan Gökbakar'a, sadece yazmanın dışında ortaya koyacağım somut bir şeylerle cevap vermek istiyordum. Düne kadar hamdi alkan'ın yaptığı mizahı eleştirip ondan sonra ondan bin kat daha rezil, kalibresiz işler yapan bu kişiyi eleştiren sayfalarca yazıdan başka ne cevap verebildi ki sözlükler?hiçbir şey.(aralarında benim yazdıklarım da var tabii)Bizden birileri yeni bir film mi çekti "bak komedi filmi böyle yapılır" diyerek. Yazarlar toplanıp bir senaryo mu yazdı? Ya da beğendikleri senaryonun finansmanını mı üstlendiler? yok. sadece eleştirdiler, eleştirdik. sözümona "recep ivedik 255'in yarısında çıktım" diyerek dalga geçtik, recep ivedik auswitczh diyerek ironi yaptık. peki iyi de ortaya ne koyduk? koca bir hiç. ama ben oraya çıktım, ideallerim olduğunu dilim döndüğünce ifade ettim, bu ülkede güzel senaryolara değil çıplak bedenler ve sansasyonel isimlere rağbet edildiğini dile getirdim. Tüm bunları geçtim, oraya çıkıp yıllardır tüm hatalarıma, yanlışlarıma gıkını çıkarmayan babamın yaptığı fedakarlıktan bahsettim, milyonlarca insanın karşısında onure ettim bundan büyük kazanç var mıdır yahu?

    Film işine gelirsek, "the man from earth" tarzı bir bilim kurgu projem var. Çok detay vermek istemiyorum ama
    the man from earth+ frequently asked questions about time travel+ The Breakfast Club

    şeklinde formüle edeyim en iyisi. İnşallah çekme şansını bulurum ve ülkemizde de zekice işler yapacak kalibrede insanlar olduğunu gösteririm. Son olarak bu öpücük muhabbetinden sonra kendimi ertem şener tarafından öpücüklere boğulan rüştü rençber gibi hissettim, ahmet'in öpücüğe doyduğu an. Valla ne diyim, iyi de oldu çog güzel iyi oldu taam mı :)

    YanıtlaSil
  4. ahaa! sen kaşınıyorsun şimdi özet geçeyim diye. ondan sonra ben ne dedim:) şaka bir yana, evet bi film projen vardı onu da açıkladın burdan iyi ettin havam oldu filan:)
    yalnız evet klavye delikanlısı çok ama çıkıp bi icraat yapan yok. anca itin götüne sokmayı biliyoruz. daha doğrusu biliyorlar. ben öyle değilim.

    baban hakkında söylediklerin beni gerçekten de duygulandırmıştı ama. cidden ben o programı sırf sen yarıştığın için izlemiştim o dönem. sonradan da izlemedim zaten. ama gerçekten aklı başında adam gibi iki çift laf edecek insanları özlemiştik demek ki bizde. ki oturup seni dinledik, izledik ve para kazandığın için sevindik.
    para kazandın derken filan:) gözümüz yok güle güle harca:)

    ayrıca kim öptü ya ben öpmedim..

    var mısın yok musun ahmmet'te ne başlık ama ya koptum şimdi okurken. sanki bi yere davet ediyormuş gibi..neyse..

    YanıtlaSil