19 Eylül 2010 Pazar

Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi

bu akşam saat 20:00 itibariyle ilk bölümü yayınlanmış dizi. itü'deki tanımlar gibi oldu bu da, alışkanlık :)

harun tekin'i gördük en sonunda:) merakla bekliyordum oyunculuğunu. ama pek umduğum gibi çıkmadı harun bey hiç kusura bakmasın. çok donuk, suskun böyle gerçekten de dizide başta denildiği gibi konuk oyuncuyu çok iyi oynadı.

şimdi tekrarını veriyor da bu dizinin bu da moda mı oldu ya dizi bitti hemen sonra hiç zaman kaybetmeden aynı dizi aynı bölüm şakk! yayında. ne bu ya! boşuna mı izledim ben saat 8'de kuruldum koltuğuma lan!

o değil de harun'a dönersek eğer allam ya adam çok naif bu berna'ya(sevgilisi-hazal kaya) hap veren bi çocuk vardı harun bunu gördü hemen damladı berna'nın yanına ettiği laf şu "sen hap mı veriyorsun lan berna'ya". bunu birde o koca tombik dudaklarını hiç aralık olmadan söylediğini düşünün. aynen öyle işte. çok komikti ya izlemeniz lazım :) bi de dedi "berna kak lan kak gidiyoruz" dedi berna bunu dinlemedi o züppe de atladı ordan "gelmiyo saane" dedi bizimkine. harun bi kafa attı buna. bunu da görmeniz lazımdı. kafa mı attı başıyla yanağını mı okşadı tam anlaşılmıyo orası.

bi de bu bizim berna harun'dan(dizideki adı alp. harun masum.) hamile kalmış ağlıyor filan. harun tamam mamam filan teselli etmeye kalktı bunu.bu kız şılllık bi çaktı tokatı benim senelerdir bakmaya kıyamadığım harun'uma:( nasıl içim parçalandı anlatamam. sonra bi de babasından ayrı bir tokat yedi. dedim adamı konuk oyuncu aldınız ama adam şamar oğlanı çıktı. behlül'ün yemediği halt kalmadı ama olan benim aslan gibi harun'uma oldu. konuk oyuncu uğruna işte ne hallere düştü adam.

gelelim behzat ç.'ye.

adam tam psikopat. çok sevdim bu adamı ben. hele şu dizide polisi canlandıran(selim adı) bizim survivor hakan dediğimiz adama sürekli "sırıtma lan!" demesi yok mu bayıldım o sahnelere.

dizi bana çok uzun soluklu sürcekmiş gibi gelmiyor ama umarım dediğim gibi çıkmaz. lakin ankara, pilli bebek ve erdal beşikçioğlu üçlüsünü ben çok sevdim.


ayy heyecan yaptım dizinin sonunu da diyim mi?


bu berna behzat ç.'nin kızı intihar etti. 

onun için konuk oyuncuydu hazal, harun filan.

aman neyse yaa güzel öldü

bi bihter bi berna zaten çok güzel ölüyorlar.

e burda fatmagül'ün suçu ne?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder