30 Eylül 2010 Perşembe

Tuğrul Cerrahoğlu da kim?

selaaaam:))

ay özlemişimmm:)) ne çok oldu ya iki kelam etmeyeli şu sayfaya, millet neler yazıyor filan:)

öhööm neyse.

efendim bugünkü konumuzu tabi ki de ben belirledim. kime soracağıdım ya? fatmagül'e mi?

neyse neyse..

efendim ben geçen hafta bir şarkı dinledim. dinlerken de şarkı kulağıma o kadar hoş ve güzel geldi ki hemen elime not ettim sözlerini. netten bakar bulur dinlerim artık şarkıyı diye.(genelde elime not alırım ivet.) dinlediğim program canlı yayınlanan bir eğlence programıydı. osmantan erkır tv adı. malum kişi sunuyor tabi ki de:) neyse bunlarda konuk olmuştu. ha bunlar kimdi diye sorar gibisiniz. tuğrul cerrahoğlu gitarda, vokalde zeliha gürsoy diye hanımcık bir kız. ama nasıl şekerler böyle tınımını şarkıyı da söylediler.

burdan da izleyin bari mahrum kalmayın:)


bir de şarkının bir klibi var ki o da ayrı bir güzel zaten. dur onu da koyalım hazır demişken.


ha bu arada şarkının adı "okyanus dizlerimde"

sözlerini de yazayım tam olsun o zaman.

karalamış üstümüzü
çok önceden kader
bundandır böyle derin kelamlarım

yalanlamış bizi
bütün hikayeler
aşkım sen anlat ben anlarım
aşkım sen ağlat ben ağlarım

ben yorgun olsamda
yine aldatır beni dakikalar
yüzünü saklar hayat görünmez oyunlar

ben durgun olsamda
yine savurur beni deli dalgalar
okyanus dizlerimde ben özledim senin kadar

kanatmış dudaklarımı
sigaramın masalları
yakıyor ciğerlerimi senin kadar


ben yorgun olsamda
yine aldatır beni dakikalar
yüzünü saklar hayat görünmez oyunlarben durgun olsamda

ben durgun olsamda
yine savurur beni deli dalgalar
okyanus dizlerimde ben özledim senin kadar


efendim bu iki arkadaşı takibe aldım ben. kim kimdir nedir necidir diyerekten ve tuğrul'un zaten bu şarkıdan önce de kendi besteleri olduğunu öğrendim. klip filan da çekmiş. sesi de güzel böyle hafif genizden geliyor buğulu da biraz. hoş yani. feysinden de videolarını ve diğer şarkılarını dinledim tuğrul'un. "kaçıncı vapur"'u çok çok sevdim. sözleri çok güzel bu şarkının mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim. 

hah bu arada komisyonumu isterim. o kadar reklamını yaptık adamın.

insan bi teşekkür ederim der, sağol der, tez zamanda sevdiğine kavuşasın der. bişey der yani ne biliyim onu da ben mi diyim şimdi.

şimdilik yazacaklarım bu kadar.

gereği düşünüldü:)


2 yorum:

  1. :))) yeni görüyorum bu yazıyı.. bu güzel yorumlar için çok teşekkür ederim. şu anda yeni bir şarkı yazmış, önümdeki son biramı bitirmiş, morali bozuk bir haldeyim.. yazdıkların çok iyi geldi.. çok teşekkürler tekrardan, sevdiğine tez zamanda kavuşmanı dilerim :))))

    Tuğrul Cerrahoğlu
    facebook.com/tugrulcerrahoglu
    tugrulcerrahoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. mailde attım ama burda da yazmak istedim.

    bende çok çok mutlu oldum bloguma rastlamana. okumana, beğenmene:)

    yeni besteyi de dinleriz o zaman kısa bir zaman sonra.

    kendine çok çok iyi bak..

    sevgiler:)

    YanıtlaSil